.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تصمیمی که حجاج را غافلگیر کرد

تمام حجاج موظف هستنداز 5 ذی الحجه ( 10 آبان ماه ) از مدینه خارج شوند.

به گزارش «مهر» به نقل از رسانه های عربستان، تصمیم غیر منتظره و ناگهانی موسسه ادلاء در مدینه منوره که بر تمام هتلها و مجتمعات مسکونی مجاز برای اسکان حجاج تعمیم یافت، همه را غافلگیر کرد.

بر اساس این تصمیم، روز پنجم ذی الحجه، آخرین زمان برای خروج حجاج از مدینه و حرکت به سوی مکه، صاحبان هتلهای چهار و پنج ستاره را غافلگیر کرد.

این در حالی است که این هتلها، تا هشتم ذی الحجه برای اسکان حجاج قرارداد امضا کرده اند، در حالی که این هتلها در گذشته از این تصمیم مستثنی بودند و شامل آن نمی شدند که بر اساس این تصمیم تمام حجاج ملزم به ترک مدینه منوره تا پایان روز پنجم ذی الحجه تا زمان ثبت قرارداد اسکان حجاجی که پس از روز پنجم وارد می شوند، هستند.

یوسف بن احمد حواله رئیس شورای اداری موسسه ادلاء در مدینه منوره در این باره گفت مسئولان این هتلها و مجتمعات مسکونی مجاز به اسکان حجاج دچار این ابهام هستند، زیرا این موسسه طرف اجراکننده است نه قانونگذار و نقش این موسسه اجرای تصمیمات و دستورالعملهایی است که از سوی وزارت حج دریافت می کند.

وی افزود: هدف از این تصمیم این است که تمام اتوبوسهای سندیکای اتوبوس داران آمادگی زودهنگامی برای انجام ماموریت در مشاعر مقدسه داشته باشند که جمعیت حجاج در آن مکانها به اوج خود خواهد رسید.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.111 seconds.